شرکت صنایع غذایی خزر عصاره وارنا با بیش از دو دهه تجربه موفق و با دراختیار داشتن مجموعه کاملی از دانش، توان، تجربه و تخصص و بهرمندی از کارشناسان و نیروهای مجرب، ضمن ارائه طیف وسیعی از خدمات تخصصی بازرگانی اقدام به تولید ترشی زیتون در شیشه با ورن های مختلف در سطح بین اللملی نموده است.مصرف زیتون موجب سلامتی بدن تان خواهد شد و از بسیاری از بیماری ها دورتان می کند. برای خرید و مصرف زیتون شور چی چی لاس می توانید اقدام کنید .

زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات آن به‌خوبی جذب شود و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون و سبزی‌خوردن، تنها مواردی هستند که مصرف آنها کنار غذا، به‌طور عمومی منعی ندارد.

ماده مؤثره زیتون، از ترکیبات فنلی است که در زیتون سبز فراوان است ولی با تیره و سیاه‌شدن آن، کم می‌شود.

زیتون را فقط باید همراه غذا خورد تا ترکیبات فنلی آن، به‌خوبی جذب شوند و آثار مغذی آنها ظاهر شود. زیتون آثار ضددیابتی، ضدسرطانی، ضدمیکروبی، کاهش فشار خون، محافظت از قلب و عروق و فعالیت آنتی‌اکسیدانی دارد.

از خوردن سالاد، ماست، ترشی‌های زیاد و نوشیدنی‌های مختلف در کنار غذای اصلی پرهیز کنیم و تا جای ممکن از زیتون، هویج پخته و سبزی خوردن استفاده کنیم، مگر آنکه منع پزشکی خاص یا توصیه ویژه‌ای داشته باشیم.

شرکت صنایع غذایی خزر عصاره وارنا توانسته، با به‌کارگیری نیروهای مجرب و خطوط صنعتی با فناوری‌های پیشرفته و به‌روز، این میوهٔ باارزش را در قالب زیتون شور فرآوری و بسته‌بندی در وزن های ۲۰۰، ۴۸۰، ۶۸۰، ۱۵۰۰گرم  و قوطی ۸۰۰ و ۴۰۰۰گرم توزیع نماید.

برای سفارش زیتون شور چی چی لاس با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس برقرار کنید و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید .با توجه به خواصی که برای سلامتی بدن‌تان دارد ، از قیمت مناسبی برخوردار است. کیفیت زیتون بسیار مهم است که مجموعه ما آن را تضمین خواهد کرد و رضایت شما را جلب خواهد کرد.